zaterdag 18 juni 2011

nailart fail

Vandaag moest ik fysica leren maar had ik nogal last van uitstelgedrag. Een perfect excuus om het leren nog een beetje uit te stellen is je nagels beginnen lakken. Want ja dit moet zeer secuur gebeuren. Eerst een laagje basecoat, en laten drogen. Dan twee laagjes kleur en ja ook deze moeten drogen. Normaal volt nu een laagje topcoat maar vandaag had ik eens zin in iets anders. Ik heb zin in de zomer dus dacht meteen aan bloemetjes. Alleen bleek de uitwerking iets minder dan het beeld in mijn hoofd. Hier volgt mijn zomerse-ahum-creatie.



De foto's zijn niet scherp, sorry daarvoor. Dit was dus niet helemaal de bedoeling, de bloemetjes zijn echt zeer slordig. Maar wie weet, met een beetje oefening wordt het misschien ooit iets moois.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten