zaterdag 18 juni 2011

Muziek als drijfveer

Ja, weer een examen gerelateerde post... Maar dit is nu wel zo'n beetje heel mijn leven.

Muziek is vrij belangrijk voor mij. Ik vind mezelf terug in zeer veel verschillende muziekstijlen. Van dubstep tot singer-songwriters en van filmmuziek tot hard rock. Tijdens een periode als deze luister ik graag naar muziek met een tekst die mij moed geeft om verder te doen of de me even helemaal opvrolijkt. Hier volgen mijn examen favorieten.

Een echte oppepper. Doet me echt zin krijgen in de zomer.

Deze geeft me weer de kracht om verder te gaan wanneer het even moeilijk is... 
en ja ik hou gewoon van Glee.

Ik ben echt huge fan van Tyler Ward. En deze cover van Katy Perry zorgt voor een boost aan zelfvertrouwen.

Ik zei het al. Glee is geweldig. Over the rainbow vind ik een erg mooi nummer en het geeft me echt een positief gevoel.

Dit zijn enkele van de liedjes die nu echt voortdurend te horen zijn ten huize Caro. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten