vrijdag 17 juni 2011

de eerste krabbel

Hee iedereen

Het eerste berichtje op mijn blog is een feit. 'Mijn blog' wat klinkt dat vreemd zeg. Al een hele tijd zocht ik naar een plekje waar ik mijn gedachten, hersenspinsel en mijn mening tot uiting kon brengen. Vandaar de start van deze blog.
Wat valt er hier te vinden? De titel 'Gewoon Caro' verklapt dat dit en mengelmoesje wordt van want ik voel, denk, doe en meemaak. Maar wie ben "ik"?
Ik ben Caro, een meisje van 18 jaar die erg houdt van muziek, nagellak, schoenen, typische cliché chicklits, youtube filmpjes, sociaal zijn, af en toe eens goed zot doen, ...

De eerste stap is gezet! Hup naar de volgende blogberichtjes.

1 opmerking:

  1. Ik bn zo vereerd da ik de eerste mag zijn die hier een bericht plaatst! Ik wordt zowiezo een trotse volger :D supermooie blog btw, totally love it!
    Maar ik heb wel een grote fout ontdekt, er ontbreekt een woord in u zin meisje!
    -> "Ik ben Caro, een SUPERMEGAFANTASTISCH meisje van 18 jaar..."

    <3

    BeantwoordenVerwijderen