vrijdag 16 september 2011

Friday inspiration

bij sommige foto's of afbeeldingen kan ik echt een fijn gevoel krijgen, kan er al een een glimlach ontsnappen en soms zit ik zelf luidop te lachen achter mijn computerscherm. Dit komt omdat ik me er erg vaak in herken.
Iedereen kan wel een beetje plezier gebruiken dus ga ik deze afbeeldingen niet voor mezelf houden maar deel ik ze met jullie.
Wie weet is er bij jullie ook wel herkenning en hopelijk verschijnt er ook op jullie gezicht een mooie glimlach.


En dat is niet alles, uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat schoenen het enige kledingstuk zijn waar bij het mogelijk is dat het hart van een vrouw wat sneller gaat kloppen.

Haha de grote facebookverslaving. Nee ontken het maar niet... jij maakt dit ook wel eens mee



een nog grote verslaving dan facebook voor mij. Ik kan echt een fles cola light per dag drinken.
Nog een afbeelding die met school te maken heeft. Maar ik kan me hier echt wel in vinden.

Soms heb ik hier wel even nood aan:)

Zo dit waren ze dan. Nog een prettig weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten